Výmena tovaru

1. Chcem tovar vymeniť

Našim cieľom je, aby nákup u nás bol zážitkom a naplnením Vášho očakávania. 

Každý zákazník má u nás jedinečnú možnosť využiť PORADENSTVO PRED NÁKUPOM. Aby vlásky, ktoré si u nás objednáte, splnili presne Vašu predstavu. Na našej stránke sa snažíme apelovať na poradenstvo pred nákupom, aby ste ho využili. Takto chceme predísť zbytočnej výmene tovaru v prípade, ak si nie ste istá správnym výberom, či už ide o odtieň, hustotu, alebo zvolenú metódu predĺženia vlasov.  

Sme profesionáli a túto prácu robíme 11 rokov naplno. Preto vieme zodpovedať akékoľvek otázky ohľadom našich vlasov a hlavne poradiť Vám pri výbere, aby vám vlásky sadli ako uliate.
Preto netriafajte! Poraďte sa s nami!

Odpovedáme veľmi rýchlo a máte možnosť nás kontaktovať nie len na email info@nanicvlasy.sk, ale pohodlne aj na mobilnú aplikáciu WhatsApp +421 907 157 370 a naše sociálne siete Facebook a Instagram.

Neposielajte nám prosím tovar späť dobierkou. Ale klasicky doporučene poštou, resp. kuriérom. Tovar musíme najskôr skontrolovať. Ďakujeme.

    Tovar prosím posielajte na našu KOREŠPONDENČNÚ ADRESU:

    • Thane  s.r.o., Štúrova 283/73, 059 21 Svit.

    Pri výmene tovaru Vás poprosíme pridať do prílohy emailu pár vašich aktuálnych fotografií vlasov, rozpustených, fotených na dennom svetle alebo poslať v balíčku s vráteným tovarom odstrihnutý pramienok vašich vláskov. Na základe toho vyberieme správny odtieň. Tomuto procesu môžeme predísť hneď, keď sa snami poradíte pred samotným nákupom a od prvej chvíle, ako balíček prevezmete, si môžete užívať vašu premenu.

    • Po vytlačení vyplňte jednoduchý „reklamačný formulár“ (umiestnený na konci tejto stránky) a odošlite nám ho spolu s tovarom
    • Alebo vyplňte "on-line reklamačný formulár", odošlite nám ho a následne pošlite tovar na našu adresu.

    vymena tovaru

    Po obdržaní zásielky Vás budeme kontaktovať. Vašou úlohou bude vybrať si ten správny produkt, ktorý Vám zašleme ZDARMA (bez poštovných poplatkov) na dodaciu adresu. Podľa konečnej hodnoty nového produktu Vám bude vypočítaný doplatok, resp. vrátený rozdiel.

    DÔLEŽITÉ!: Takto menený tovar nesmie byť použitý, poškodený ani inak znehodnotený (nesmie byť odstránená spojovacia gumička, ktorá drží vlasy v celku) z hygienických dôvodov. V takomto prípade nebude možné použitý tovar bezdôvodne vymeniť alebo sa bude účtovať poplatok 30% z ceny tovaru.

      Chcem tovar vymeniť - Súhrn v 4 krokoch

      1. Doba na bezdôvodnú výmenu tovaru je 14 dní
      2. Tovar nesmie byť užívaný, poškodený, alebo inak znehodnotený.
      3. Tovar pošlite k nám na adresu s vytlačeným a vyplneným  „reklamačným formulárom“, alebo odošlite "on-line reklamačný formulár" a následne pošlite tovar na našu adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.
      4. Po obdŕžaní a kontrole zásielky máte právo si vybrať ďalší produkt z našej ponuky. Rozdiel v cene bude riešený Vaším doplatkom, resp. vrátením sumy na Váš účet. Náklad na dopravu k Vám domov hradíme my!

           

          2. Chcem tovar vrátiť

          Doba na bezdôvodné vrátenie tovaru stanovená zákonom je 14 dní. 

          Tovar Vám nevyhovuje a radi by ste ho vrátili:

          • Vytlačte a vyplňte jednoduchý „reklamačný formulár“ (umiestnený na konci tejto stránky) a odošlite nám ho spolu s tovarom.
          • Alebo vyplňte "on-line reklamačný formulár", odošlite nám ho a následne pošlite tovar na našu adresu.
          Neposielajte nám prosím tovar späť dobierkou, ale klasicky doporučene poštou, resp. kuriérom. Tovar musíme najskôr skontrolovať. Ďakujeme.

          Tovar prosím posielajte na našu
          KOREŠPONDENČNÚ ADRESU

          • Thane  s.r.o., Štúrova 283/73, 059 21 Svit.

          Po obdržaní zásielky Vás budeme ihneď kontaktovať. Vrátenú sumu budeme posielať na Váš bankový účet (najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru), poprípade poštovým poukazom na Vašu adresu. Vrátime Vám všetky náklady spojené s nákupom (aj poštovné!). Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.

          DÔLEŽITÉ!: Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený ani inak znehodnotený (nesmie byť odstránená spojovacia gumička). V takomto prípade nebude možné použitý tovar z hygienických dôvodou bezdôvodne vrátiť.

          Poznámka: Toto je postup pri bezdôvodnom vrátení tovaru, ktorý je nepoškodený a nenosený. 

           Chcem tovar vrátiť - Súhrn v 4 krokoch

          1. Doba na bezdôvodné vrátenie tovaru je 14 dní
          2. Tovar nesmie byť užívaný, poškodený, alebo inak znehodnotený.
          3. Tovar pošlite k nám na adresu s vytlačeným a vyplneným  „reklamačným formulárom“, alebo odošlite "on-line reklamačný formulár" a následne pošlite tovar na našu adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.
          4. Po obdŕžaní a kontrole zásielky Vám vrátime všetky náklady spojené s nákupom. Cena tovaru + náklad na poštovné.